woensdag 9 september 2015

Door beautybloggers gekocht TAG| vera camila

Heei allemaal,
Vandaag heb ik voor julie een TAG
Namelijk de door beautybloggers gekocht tag
Ik heb hem overgenomen van vera camilla 
Dus ik zou het leuk vinden als je even naar haar TAG kijkt
Veel leesplezier❤️

Dit zijn de vragen dus neem hem gerust over maar vernoem vera camilla wel even

1. Door welke beautyblogger heb je het meest gekocht?
2. Wat was het eerste product dat je door een beautyblogger kocht?
3. En het laatste?
4. Wat was het duurste product dat je door een beautyblogger hebt gekocht?
5. Ook wel eens een miskoop gedaan met een door een beautyblogger aangeraden product?
6. Welk gehyped product heb ook jij in je stash?
7. Over welk product zouden beautybloggers wat jou betreft wel wat enthousiaster mogen zijn/meer over mogen schrijven?
8. Wat is de beste aankoop die je door een beautyblogger hebt gedaan?
Mijn antwoorden❤️:
1. Vera camilla
2. Babylips
3.naked 3
4.lipsmackers
5. Losse oogschaduw poeder
6.naked 3
7.concealer van essence (essence stay allday long-lasting concealer)
8.essence all about Matt fixing compact powder

Dit was de TAG alweer 
Heb je nog een TAG en wil je dat ik hem ook doe zeg het dan even op instagram💋
( @beautybymaaikex )
Ik hoop dat julie het leuk vonden
Liefs,Maaike❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten