zondag 20 september 2015

Review babylips Peach punch | lifestylebymarlotte

Heei allemaal,
Vandaag heb ik een review voor julie maar niet alleen 
Maar samen met ;  lifestylebymarlotte.wordpress.com
Wij hebben 10 vragen die wij alle twee beantwoorden op mijn blog 
Laten we beginnen met de vragen !
Veel leesplezier❤️

1. Hoe vind je de verpakking?
MARLOTTE: Leuk! Ik vind het kleurtje heel leuk 
MAAIKE: schattige kleurtjes!

2. Hoe ruikt hij?
MARLOTTE: niet heel zoet , en je ruikt niet veel 
MAAIKE: ik vind hem niet echt naar perzik ruiken maar wel lekker!

3. Vind je hem lekker ruiken?
MARLOTTE: ja dat wel!
MAAIKE: ja 

4. Geeft hij veel af op je lippen?
MARLOTTE: nee, hij is wel fijn op je lippen maar het geeft geen kleurtje 
MAAIKE: ik zie wel een heel klein beetje glitters maar verder zie je geen kleurtje 

5. Waarom is dit de fijnste 
MARLOTTE: hij ruikt lekker en heeft een mooie verpakking!
MAAIKE: omdat hij lekker ruikt

6. Is hij het geld waart?
MARLOTTE:ja zeker weten! Ik had sowiezo al wat babylips, en deze verzameling moest weer even aangevuld worden! Helaas heb ik de melon mania nog niet 
MAAIKE: ja, ik heb hem in Duitsland dus was het nog goedkoper Maar het geld waart is hij sowieso 

7. Vind je het een fijn merk ?
MARLOTTE:zeker weten I❤️ babylips,
MAAIKE: ik sluit me aan bij Marlotte

8. Zou je nog meer babylips willen?
MARLOTTE: jaaaa! De verpakking ziet er ook zo nice uit! 
MAAIKE: Ja als er nog meer komen ik heb er nu al 11 voor nu is dat wel even genoeg Hihi!

9. Welke is je favoriete?
MARLOTTE: de Peach punch
MAAIKE: ik vind ze Allemaal heel fijn kan er eigelijk geen kiezen Hihi 

10. Hoelang heb je het product al?
MARLOTTE: sinds deze limited editions uit zijn! 
MAAIKE: precies weet ik niet meer maar wel al heel lang geleden in Duitsland

Hier nog een aantal foto's! 


Dit was de review 
Ik hoop dat julie het leuk vonden!
Ik vond het leuk om met marlotte samen te werken 

Liefs, Maaike❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten