zondag 30 augustus 2015

Q&A review babylips

Heeii allemaal,
vandaag heb ik voor julie een Q&A review babylips.
Voor de mensen die niet weten wat dat is ik heb op instagram een foto geplaatst van de babylips en heb om vragen gevraagd.
Nou.. dat hebben julie gedaan
Dus laten we gaan beginnen met de vragen en daarna een Review
Veel leesplezier ❤

In totaal vroegen 6 mensen waar ik hem heb gekocht
Nou.. ik en een vriendin liepen gister over een markt die een keer in het jaar is en zag een make-up kraampje er lagen in totaal 2 verschillende babylips deze die ik heb meegenomen en een roze met gele letters.
Ik kon eerst niet kiezen dus ging ik maar voor deze omdat deze toch meer geur had.

Ook vroeg iemand hoe die heette hij heet: smoothing cherry
Ook vroeg iemand waarom babylips altijd zo prikt..
Nou ik heb er eigelijk nog nooit echt last van gehad dus ik vind het wel raar..
ik heb wel als ik schrale lippen heb en ik doe mint fresh op dat het dan een beetje prikt maar bij de andere heb ik dat eigelijk nooit..


Ik vind hem totaal niet naar kers ruiken..
En hij was 3.50 
Ook vroeg iemand hoe veel babylips ik in totaal heb dat zijn er 11
Namelijk
INTENSE CARE*
MINT FRESH
HYDRATE
PEACH KISS
CHERRY ME
PINK PUNCH
DR.RESCUE PINK ME UP 
DR.RESCUE SMOOTHIG SORBET
ELECTRO STRIKE A ROSE
MELON MANIA
SMOOTHING CHERRY
Als ik er een moest kiezen die het fijnste is dan kies ik voor CHERRY ME

Ook vroeg ook iemand of dit een fijnere verpakking is 
Mij maakt het eigelijk niet uit wat voor verpakking het is maar deze nieuwe ziet er natuurlijk apart uit maar 
Niet heel fijner

Dit was de "Q&A REVIEW"
ik hoop dat julie het leuk vonden 
liefs, Maaike❤


Geen opmerkingen:

Een reactie posten