zaterdag 26 september 2015

Review babylips melon mania | Beautybysterre

Heeii allemaal
Vandaag heb ik een review voor julie samen met Sterre
We hebben 5 vragen bedacht en die ga ik nu beantwoorden Haar antwoorden kun je vinden op haar blog
Ik hoop dat julie het leuk vinden
Veel leesplezier ❤

1. Ruikt de babylips lekker? 
Ik vind hem wel lekker ruiken 
maar niet echt naar meloen!

2. Heeft het een  goede pigment?
 Nee, je ziet hem niet maar wel glans


3.is het het geld waard? 
Ja hij was maar 3 euro
 maar hij is niet zo goed als de andere babylips 

4.vind je de verpakking mooi?
Ja! Ik vind de kleurtjes heel vrolijk en mooi!

5. Wat vind je verder van maybeline?
Ik heb niet heel veel producten van maybeline 
Maar die ik heb vind ik wel heel fijn 

Dit was de review 
Ik hoop dat julie het leuk vinden!
Ik heb vanaf deze week een vaste upload datum 
En dat is donderdag en zondag! 
Liefs, Maaike❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten