woensdag 23 september 2015

Review w7 Silky eyes | Beautybysterre

Heeii allemaal 
Vandaag heb ik weer een review voor jullie samen met Sterre 
We hebben  samen vragen bedacht en die ga ik nu beantwoorden 
Haar antwoorden kun je vinden op haar blog 
Ik hoop dat julie het leuk vinden 
Veel leesplezier❤️

1. Is het pigment goed?
Ik vind het pigment goed maar toch moet je een paar keer erover heen gaan voor mooi gedekt pigment 
2.is de verpakking mooi 
Ik vind het niks bijzonders
Maar in de oogschaduws zie je wel een leuk printje 

3.is het het geld waart? 
Nou.. ik heb hem gewonnen maar ik heb gehoord dat ie maar 1 euro is dan vind ik zeker het geld waart 

4. Is de naam toepasselijk?  
Ik vind het wel toepasselijk omdat het ook nude kleurtjes zijn

5.wat vind je verder nog van w7
Ik heb niet heel veel van w7 maar de producten die ik heb vind ik wel heel fijn
Ik heb:
W7 in the buff 
Super mooi pallete voor een klein prijsje
(Dupe naked 2)
W7 King kohl
Ik gebruik heb voor op mijn waterlijn en is goed gepigmenteert
W7 lip paint 
Daar ben ik iets minder authousiast over 
Hij plakt heel erg maar is wel goed gepigmenteert
W7 mono
Is een super mooie kleur (burnt plum) hij is helaas al BIJNA op maar ik kan deze kleur nergens meer vinden  help!

Dit was de Review 
Ik hoop dat julie het leuk vonden 
Liefs ❤, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten