dinsdag 20 oktober 2015

What's in my bag?|Beautybymaaikex

Heei allemaal
Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal in mijn tas meeneem naar de stad                         dit is extra dus zondag komt er gewoon iets online! 

Veel leesplezier ❤

Dit is het tasje wat ik meestal meeneem naar de stad 
het is een simpel mint groen tasje van de kruidvat ik kocht hem daar voor zes euro 
Niet te vergeten een portemonnee 
Het is een roze met een soort van bloemetjes patroon 
Hij is best oud maar ik vind hem nog steeds kei schattig 
ik heb wel nog een nieuwe nodig maar dat komt nog wel
deze portemonnee heb ik bij de clairs gehaald de prijs hiervan weet ik niet meer 
daar zit niet veel in natuurlijk: geld en pasjes!
Dan een eos 
ik neem mijn eos overal mee heen 
Ik vind het fijn om hem af-en-toe op te doen 
deze heb ik gekregen uit Canada 
maar op 
http://www.alicejo.com/nl/merk/2639/eosKan je eos bestellen 
het is echt betrouwbaar
ik heb er ook een keer op bestelt 
en heb hem netjes binnen gekregen 
deze eos kost 5,25
dan natuurlijk mijn huissleutel 
ik moest heb gewoon even laten zien 
want kijk hoe cute!
 De flamingo sleutelhanger komt van hema voor 1 euro 
Dan vind ik het fijn om handgel/crème 
mee te nemen 
Meestal neem ik de essence fruity n ' clean dat is een soort ontsmetting gel maar dan van watermeloen omygodd!  Hij is lekker klein om mee te nemen en handig voor in je tasje 
Ook neem ik altijd kauwgom mee
Natuurlijk niet dit potje maar ik kon even het pakje niet vinden dus daarom deze
Maar deze is ook super lekker 
Hij komt van de aldi hij is niet duurder van 2 euro
Verder zit er niks meer in mijn tas als ik naar de stad ga



Dit was de 'what's in my bag? '
Ik hoop dat julie het leuk vonden
liefs, Maaike ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten