dinsdag 13 oktober 2015

Essence LE kerst 2015| Beautybymaaikex

Heei allemaal 
Vandaag ga ik laten zien wat er allemaal te koop is rond kerst 2015 
De LE van essence 
Veel lees plezier❤️
Essence komt dit jaar met een nieuwe kerst LE en het heet MERRY BERRY 
Het zit er al vrolijk uit dus dat belooft wat!

Oogschaduw: €1,99
Als eerst zitten er twee oogschaduws in de kleur 01the perfect dress en 02 the masked ball
Het ziet er chique uit!
Ik denk niet dat ik er een ga kopen maar wie weet 01
Highlighter €3,39
Dan een prachtige highlighter ik vind hem er super schattig uit zien die ga ik zeker kopen!
Deze heet 01 i love my golden pumps
Scented gold dust powder €3,59
Dan een scented gold dust powder ik hou niet van zulke producten dus ik ga het ook niet kopen 
Maar dit is in de kleur 01 i love my golden pumps
Hair fragrace €3,39
Dan een product voor in je haar een hair frangrance 
Ik vind het een schattig product maar het maakt je haar denk ik wel vettig 
01 i love my golden pumps 
( heeft bijna alles de zelfde naam?? Minpuntje!)




 Nep wimpers (helaas weet ik de prijs niet)
Ik ben niet zo'n fan van nepwimpers 
Maar wie weet ga ik het een keer proberen 
Verkrijgbaar in 01 tonight, i'll be the one

Top coat €1,99
Het ziet er super chique uit!
Ik draag niet super vaak nagellak dus ik ga het ook niet kopen 
Nagel stickers (prijs weet ik niet)
Dan deze nagel stickers 
Drie (soort van tapejes) in de kleuren :goud, koper en rood
 ik heb nog niet zulke 'stickers' voor op je nagel dus wil het wel heel graag proberen!
Verkrijgbaar in 01 i save the last dance for you

                                                                                Nagellak €1,99
Deze nagellakjes zien er ook weer super chique uit!
Dit is in de kleur 
01 the masked ball



02 purple with purpose

                                         
                                                                   03 pink & perfect 
 
04 red rocks

Ik hou niet echt van dit soort kleuren 
Zou het ook niet kopen 

01 let's berry takes begin 
Heel gewaagt ik durf het zelf niet echt te dragen 
02 pink & perfect 
Ook weer een hele gewaagde kleur 
03 red rocks 
Dit vind ik echt een hele mooie kleur!



Dit was de LE van 2015 kerst 
Ik hoop dat julie het leuk vonden 
Liefs, Maaike❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten