zondag 18 oktober 2015

Dilemma's | Beautybymaaikex

Heei allemaal
Vandaag heb ik twee dilemma's en ik moet een van de twee kiezen 
Dit is  extra want ik post nu maar een keer in de week 
Ik zag dit op Facebook staan bij de pagina girlz.nl
En dacht misschien is dit wel leuk voor op mijn blog Dus
Veel leesplezier ❤️

Dilemma 1 
Liever altijd moeten huppelen of altijd moeten schreeuwen als iemand praat?

Uhm.... Deze is al lastig maar schreeuwen is wel heel irritant dus ik ga voor altijd huppelen als iemand praat!

Dilemma 2 
 Liever een oog in je achterhoofd  of een extra hand hebben?

Ik denk een extra hand want je kan dan  meer dingen doen!

Dilemma 3
Liever nooit meer een boek lezen of nooit meer een film zien? 

Nooit meer een boek lezen want ik hou veel te veel van films!

Dilemma 4
Liever heel goed kunnen piano spelen of heel goed kunnen tekenen?

Kunnen tekenen ! Want ik vind tekenen leuk

Dilemma 5 
Liever altijd hetzelfde dragen als je bff of altijd op hoge hakken lopen?

Sowieso niet altijd op hakken ik kan echt NIET op HOGE hakken lopen 
Dan liever altijd het zelfde als je bff


Dit was de soort van tag/ dilemma 
Ik hoop dat julie het leuk vonden 
Liefs, Maaike ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten