zaterdag 24 oktober 2015

Granaat speaker| ditverzinjeniet.nl

Heei allemaal
Vandaag heb ik weer een review/unboxing
Namelijk een speaker van de site: ditverzinjeniet.nl

Dit is wat er in de doos zat 
Het product wat ik ga testen 
Een 5 euro kortings bon en een kortingcode ook nog een zakje haribo... hihi!

Dit is het roze granaat speakertje
Het is een mooie licht roze kleur (ook tekoop in lichtbruin)
Er zitten twee kabeltjes bij 
Eentje die je in je telfoon kan steken en in je speaker
En een USB daarmee kan je hem laden 
Bovenaan zit een knopje on/off 
Als je hem aan zet zie je een groen/geel lichtje 
En hier kan je het kabeltje in doen
Voor het laden kan je het kabeltje hierin steken 
Er zitten drie knopjes op 
Voor muziek harder/zachter te zetten 
Nummer terug/verder
Play/stop



Review: https://www.ditverzinjeniet.nl/granaatspeaker?___SID=U
Het is een handig speakertje want hij past precies in je hand
Het geeft goed hard geluid 
Maar mij lukte het niet om via de knopjes( foto hierboven) hem harder te zetten wel via mijn telfoon 
Op het begin hoorde ik een geruis maar dat komt als je het kabeltje er niet goed in hebt zitten 
Hij weegt niet zwaar dus is heel handig om hem mee te nemen 
De prijs van dit product is € 29.95 
Maar... Hij is NU in de reclame je bespaart nu 67% wow.. 
Daardoor kost hij nu €9.95 !!  

Algemene informatie over www.ditverzinjeniet.nl 
De verzend kosten is  € 4.95 
België € 6.95
voor half 9bestelt (20:30)
morgen in huis!!
super handig als je snel iets in huis moet hebben 
op ditverzinjeniet.nl 
kun je super veel geniale cadeaus en gadgets halen! 
Je Kunt Je Product Ook Afhalen in Nieuwleusen
 
Ik ben super tevreden over dit product 
ik wil ditverzinjeniet.nl heel erg bedanken!
Bekijk de website is! Daar vind je super coole producten 


Dit was de review
Ik hoop dat julie het leuk vonden
liefs, Maaike ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten