dinsdag 25 augustus 2015

REVIEW BABYLIPS| MET LIVELIFEFASHION

Hey allemaal
Ik heb vandaag een revieuw voor julie
Met Claudia van:  fashionableworldofclaudia.blogspot.nl
Wij testen van maybelline newyork babylips: CHERRY ME
Veel leesplezier❤

1. Waarom is dit product een van je favoriete producten? 
Omdat het een super lekkere geur is , en het een mooi licht kleurtje afgeeft!😍

2. Hoelang heb je het product al?
Ik heb het vorig jaar met kerst gekregen , over 4 maanden heb ik het product dus bijna een jaartje 


3. Hoe ben je aan het product gekomen?

Ik heb het gekregen , iedereen raadde hem aan dus ik MOEST hem wel een keer proberen!

4.wat vind je van de flacon?
 Ik vind babylips zowiezo al heel kleurrijk en schattig.                     
    De kleurtjes passen bij elkaar en staat meteen leuker 


5. Vind je het merk van het product een fijn merk?
Ja, ik vind maybelline new york een heel fijn merk vooral de flacons vind ik altijd heel erg leuk bij maybelline

6.vind je de manier van aanbrengen fijn?
 Ja ! Ik vind het fijn aanbrengen en je hoeft eigenlijk niet super vaak er over heen te gaan voor een mooi kleurtje op je lippen!


7. Is het gemakkelijk aan te brengen?
Ja ik vind van wel!

8. Dekt het product goed?
Je moet wel een paar keer erover heen gaan voor een goede gedekte lipkleur maar dat vind ik niet veel uitmaken het is een super kleur!

9. Dekt het product erg veel of juist erg weinig?                                 
Je moet er echt wel een paar keer over heen gaan maar iedereen wil anders heel donker of juist licht ik wil donker dus moet er wel een paar keer over heen gaan als ik het goed gedekt wil hebben 😊
10. Heb je nog wat te vertellen over het product?                                Ik vind het een super product ik raad het iedereen aan die een leuke kleur op haar lippen wil.                                                                                 

Hier heb ik nog wat foto's 

Ik vond het super leuk om een review samen te doen met Claudia
Ik hoop dat julie het leuk vonden 
Liefs, Maaike❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten