dinsdag 25 augustus 2015

REVIEW ARMBANDJES | ladyjewelry

Heei allemaal
Ik heb vandaag een Review voor julie,
Ik had namelijk een armband setje gewonnen. helaas is het EXCLUSIEF (dus dit is het enige setje wat ze hadden uit CORSICA)

ik won het bij  bij @ladyjewelry.nl

Er zat een leuk envelopje in waarop stond:
Hey Maaike 
Heel veel plezier met deze leuke armbandjes
Uit CORSICA
Liefs Edith 
(Ladyjewelry)

Ik haalde deze 3 armbandjes eruit 
Ik vond ze al meteen super leuk en kleurrijk

Als eerst deze ik vind hem super mooi 
En heel kleurrijk
En heel apart gevlochten met aan de zijkant gouden details

Zoals je ziet is het aan de achterkant 
Een stukje mooi gevlochten 
En dan hangen er aan het uiteinde 
2 vrolijke klosjes 
Wat ik persoonlijk ook heel erg leuk vind
En er zit ook een special knoopje in dat je hem strakker kan aantrekken.
Als 2e zag ik dit armbandje in de envelop.
Het is een super fel armbandje met een schelpje in het midden.
Wat ik super leuk vind.
En super schattig!
Ook heeft dit aan de achterkant weer twee mooie flosjes.
En ook weer een special knoopje waaraan je hem kan strak trekken.

En als laatste dit armbandje.
Een mooi blauw armbandje,
met een aantal zilveren kraaltjes in het midden.
Aan de achterkant zitten weer twee leuke klosjes.
Het was eigenlijk een los armbandje,
Maar mijn moeder heeft er een special knoopje ingelegd 
Zodat ie iets makkelijker om gaat.
Dit was de review 
Ik hoop dat julie het een beetje leuk vonden!
ik wil Edith nogmaals heel erg bedanken,
Ik vine het echt super leuke armbandjes.
Ik ga ze zeker vaak dragen❤️!

liefs, Maaike❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten